لوگو دکتر سوزان پیروان
Search
Close this search box.
لوگو دکتر سوزان پیروان

بهترین دکتر زگیل تناسلی در تهران

بسیاری از افراد وجود دارند که مبتلا به زگیل تناسلی یا ویروس اچ پی وی هستند، که نمی‌دانند به کدام دکتر متخصص مراجعه کنند. ویروس اچ پی وی را می توان توسط پزشک و یا متخصصان مختلف تشخیص داد و آن را درمان کرد. اما سوال اصلی اینجاست که چگونه بهترین دکتر زگیل تناسلی در تهران را تشخیص داد؟ که در ادامه به‌ طور مفصل در رابطه با این موضوع صحبت خواهیم کرد‌.

در واقع زگیل تناسلی یکی از بیماری‌های عفونی است که از طریق رابطه‌ مقاربتی به وجود می‌آید. همچنین این بیماری از طریق تماس پوست با پوست از نواحی مختلف و رابطه جنسی به یکدیگر منتقل می‌شود. معمولاً زگیل تناسلی از طریق یک یا چند ویروس در انسان‌ها تشکیل می‌شود، که بیشتر از ۱۰۰ نوع مختلف دارد.

زگیل تناسلی

بیشتر بخوانید: بهترین متخصص ناباروری

در حالت کلی در اکثر افراد این ویروس علامت و نشانه خاصی ندارد و ممکن است بعد از چند سال خود را به نمایش درآورد. اما انواع مختلفی از این ویروس‌ها وجود دارد که خطرناک می‌باشد و می‌توانند باعث ایجاد سرطان دهانه رحم، سرطان آلت تناسلی و مقعد بشود. بنابراین در صورتی‌که از نظر جنسی فعالیت زیادی دارید و به این ویروس مشکوک می‌باشید بهتر است که به بهترین دکتر زگیل تناسلی در تهران مراجعه کرد.

جهت درمان زگیل تناسلی باید به کدام دکتر مراجعه کرد؟

امروزه اکثر جوانان و عموم جامعه از این ویروس که روز به‌ روز گسترش می‌یابد، اطلاعات کمتری دارند. در صورتی‌که این بیماری به‌ موقع درمان نشود، می‌تواند باعث ایجاد انواع سرطان‌ها شود‌. تزریق کردن واکسن‌های مخصوص به این بیماری مثل گاردستین می‌تواند قبل‌ از رابطه جنسی از ابتلا شدن به انواع بیماری‌های ویروسی جلوگیری کند‌. معمولاً افراد زمانی این ویروس را در بدن خود تشخیص می‌دهند، که علامت‌های ظاهری آن در قسمت نواحی تناسلی را ببینند‌.

البته بیماری اسکین تگ، علامت و نشانه‌هایی شبیه به بیماری زگیل تناسلی دارد؛ از این‌رو هر زائده‌ای که در ناحیه تناسلی مشاهده گردد، نشان‌ دهنده زگیل تناسلی نیست. برای تشخیص دادن زگیل تناسلی نیاز است که تست‌ها و آزمایشات مربوط به این بیماری انجام گیرد، همچنین به بهترین دکتر زگیل تناسلی در تهران مراجعه شود. اما یکی از سوالاتی که اکثر افرادی که تشخیص می‌دهند که در بدن آن‌ها زگیل تناسلی وجود دارد این است که، چگونه بهترین دکتر زگیل تناسلی در تهران را پیدا کرد؟

انواع بهترین دکتر زگیل تناسلی در تهران

انواع مختلفی از دکترها وجود دارد که می‌تواند در درمان زگیل تناسلی بانوان کمک کند، که از جمله آن‌ها می‌توان به پزشک پوست، پزشک زنان، پزشک اورولوژی، پزشک جراحی و سایر پزشکان اشاره کرد. که در ادامه در رابطه با هر کدام از این پزشکان به‌ طور مختصر توضیح می‌دهیم.

  • دکتر پوست

درمان کردن زگیل تناسلی از طریق مراجعه به متخصص پوست و استفاده کردن از لیزر امکان‌پذیر می‌باشد. اما باید توجه کرد که متخصص پوست به ‌عنوان دکتر زگیل تناسلی در سطح جهان شناخته نشده است. همچنین دکتر متخصص پوست صرفاً جهت درمان کردن زائده هایی که در خارج از ناحیه تناسلی وجود دارد و حساس کمتری در آن ناحیه وجود دارد، مناسب می‌باشد.

  • دکتر زنان

 با توجه به این‌که زگیل تناسلی رابطه مستقیمی با سرطان‌های دستگاه تناسلی مثل دهانه رحم دارند، توصیه می‌شود که اکثر بانوان که رابطه جنسی دارند، در صورتی‌که هیچ‌ گونه علائمی هم در ناحیه تناسلی آن‌ها مشاهده نشود، برای انجام دادن تست‌های بالینی مثل تست پاپ اسمیر و سایر تست‌ها به دکتر زنان مراجعه کنند. معاینه شدن به‌ صورت دوره‌ای توسط دکتر زنان می‌تواند باعث شود، که چنین بیماری‌هایی را به‌ موقع تشخیص و درمان کرد.

  • متخصص اورولوژی

این متخصص ها به عنوان جراح هم شناخته می‌شود و از این‌ جهت می‌تواند به ‌راحتی در درمان زگیل تناسلی به افراد کمک کند. افرادی که ذائده آن‌ها بزرگ می‌باشد، نیاز است جهت جراحی آن‌ها از متخصص اورولوژی کمک گرفت. این پزشکان با توجه به ابن‌که تخصص کافی در مورد آناتومی قسمت آقایان دارند، بهترین گزینه برای جراحی زگیل تناسلی می‌باشند.

انتخاب کردن بهترین دکتر زگیل تناسلی در تهران

جهت انتخاب کردن بهترین دکتر زگیل تناسلی در تهران باید یکسری از معیارها را در نظر گرفت که مهم‌ترین معیار این است که دکتر متخصص باید تجربه و مهارت کافی در زمینه تشخیص دادن بیماری و درمان کردن بیماری‌ها مقاربتی را داشته باشد.

همچنین لازم است که اطلاعات لازم در رابطه با این بیماری و روش‌های درمان و همچنین روش‌های مراقبت بعد از درمان را به بیمار ارائه دهد. علاوه‌ بر موارد فوق پزشک باید احساس آرامش و اطمینان را به بیمار القا کند، تا بتواند روند درمان را به ‌طور کامل به اجرا درآورد. از این‌رو توصیه می‌شود، قبل ‌از آن‌که بهترین دکتر زگیل تناسلی در تهران را انتخاب کرد، در صورت امکان در رابطه با میزان رضایت افرادی که از قبل به پزشک مراجعه کردند و نتایج درمان آن‌ها تحقیق کرد، و از به‌ روز بودن تجهیزات و دستگاه‌هایی که در کلینیک فوق وجود دارد، اطمینان حاصل کرد.‌

یکی از بهترین متخصص زنان و زایمان در تهران که در این زمینه می‌تواند به بیماران کمک‌های لازم را ارائه دهد، دکتر سوزان پیروان می‌باشد، که با ارائه دادن خدمات بهتر می‌تواند بیماران را یاری دهد. البته مهم‌ترین کار این است که قبل ‌از این‌که اقدام به جراحی و یا درمان زگیل تناسلی کرد، بهتر است که از پزشک و متخصص اطلاعات و سوالاتی که نیاز است، قبل ‌از انجام جراحی آن‌ها را دانست پرسید، تا بتوان از نتیجه حاصله اطمینان یافت.

نتیجه‌ گیری

روش‌های مختلفی وجود دارد که می‌توان این ویروس‌ را در زنان و مردان تشخیص داد، که این روش در مردان و زنان متفاوت می‌باشد. با توجه به زائده و سوابق بیماران پزشک می‌تواند از راه‌های مختلف برای تشخیص دادن بیماری استفاده کند. روش‌هایی مختلفی وجود دارد که  این ویروس و عفونت را بتوان در بدن افراد تشخیص داد که عبارت است از انجام دادن تست پاپ اسمیر برای بانوان، انجام دادن کولوپسکپی واژن و رحم، انجام دادن نمونه‌ برداری به‌ صورت بیوپسی، انجام دادن آزمایش‌های دی‌ ان ‌ای و پی ‌سی آر. البته توصیه می‌شود که جهت درمان زگیل تناسلی به بهترین دکتر زگیل تناسلی در تهران مراجعه شود. دکتر سوزان پیروان در این زمینه مهارت و تخصص بسیار بالایی دارد و می‌تواند افراد را به ‌‌راحتی درمان کند.

لوگو دکتر سوزان پیروان

دکتر سوزان پیروان

جراح و متخصص زنان درمان‌های فوق تخصصی ناباروری
ایشان در سال ۱۳۷۴ از دانشگاه بهشتی با رتبه دوم برد کشوری فارغ التحصیل شدند. دکتر پیروان در سال ۱۳۸۱ دوره ی تکمیلی نازایی در پژوهشگاه رویان گذراندند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + هفده =

فهرست محتوا