لوگو دکتر سوزان پیروان
Search
Close this search box.
لوگو دکتر سوزان پیروان

هزینه آی یو آی (IUI) در سال 1403

هزینه آی یو آی به عوامل متعددی بستگی دارد. درصدی از زوجین به دلیل داشتن مشکلات زمینه‌ای، بیماری و یا ضعف در اندام‌های جنسی امکان فرزندآوری به‌صورت مستقیم را ندارند. در پی این مشکل، علم پزشکی توانسته‌ راه‌حل‌های جایگزینی را ارائه دهد تا زوجین از لذت فرزندآوری محروم نشوند. یکی از این راه‌حل‌ها استفاده از درمان ناباروری با IUI یا تلقیح داخل رحمی اسپرم است.

در روش آی یو آی، اسپرم مرد به‌صورت مستقیم وارد تخمدان می‌شود که به آن لقاح خارجی نیز می‌گویند.  آگاهی از هزینه IUI و جزئیات آن برای گرفتن یک تصمیم معقولانه در این زمینه، مهم است. در این مطلب قصد داریم هزینه آی یو آی در کلینیک دکتر سوزان روشن را به‌طورکلی بررسی کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

معیارهای انتخاب یک کلینیک مناسب

برای انتخاب یک کلینیک مناسب باید یک‌سری معیارهای مشخص را در نظر بگیرید. کلینیک انتخابی شما از اهمیت بالایی برخوردار است و برای گرفتن نتیجه مناسب باید به آن توجه داشته باشید. مهم‌ترین معیارهای انتخاب یک کلینیک عبارت‌اند از:

  1. درصد باروری: درصد باروری از اهمیت بالایی برخوردار است. هرچقدر درصد باروری یک کلینیک بیشتر باشد، به این معناست که اعتبار بیشتری دارد و کیفیت کار در آنجا بالاتر است.
  2. حضور افراد متخصص: کلینیک انتخابی شما باید دارای افراد متخصص و باتجربه باشد. حتماً درمورد جراح و پزشکی که می‌خواهد عمل باروری شما را انجام دهد تحقیق کنید و رزومه او را بخوانید.
  3. محاسبه هزینه: هزینه در انجام اقدامات باروری نقش مهمی دارد و باید از آن اطلاع پیدا کنید. یافتن یک کلینیک خوب که خدمات باکیفیت را با قیمت مناسب انجام می‌دهد، به شما کمک می‌کند تا از لحاظ قیمت به مشکل برخورد نکنید و فرایند باروری به بهترین نحو ممکن پیش برود.
  4. برخورداری از بهداشت: بهداشت و برخوردار بودن کلینیک از یک بهداشت مناسب، اهمیت بالایی دارد. حتماً کلینیک خود را برای مسائل بهداشتی بررسی کنید تا همه چیز به بهترین نحو ممکن پیش برود.
  5. ارائه خدمات مناسب و کافی: برخی از کلینیک‌ها علی‌رغم گرفتن هزینه‌های بالا، خدمات لازم را ارائه نمی‌دهند و این باعث می‌شود که کلینیک به‌طور کامل مناسب نباشد. حتماً خدمات ارائه شده توسط کلینیک را مورد بررسی قرار دهید تا مطمئن شوید که به میزان هزینه پرداختی، خدمات لازم را از کلینیک دریافت می‌کنید.

هزینه آی یو آی در سال 1403 کلینیک سوزان پیروان

هزینه انجام آی یو آی در کلینیک سوزان پیروان در سال 1403 معادل 3 الی 4 میلیون تومان می‌باشد. با پرداخت این هزینه می‌توانید خدمات IUI را دریافت کنید. به این نکته توجه داشته باشید که هزینه خدمات بدون تعیین جنسیت است و هزینه حدودی شما به همراه تعیین جنسیت به 35 الی 40 میلیون تومان خواهد رسید.

جهت دریافت مشاوره برای (IUI) آی یو آی با خانم دکتر سوزان پیروان فرم زیر را پر کنید.

نام و نام خانوادگی
شماره تماس
فرم‌ها با موفقیت ثبت شد!
مجدد تلاش کنید

دکتر سوزان پیروان، جراح و متخصص زنان

دکتر سوزان پیران باسابقه کار حرفه‌ای بیش از 15 سال، خدمات جراحی و درمان ناباروری را به انجام می‌رساند. ایشان در سال 1374 از دانشگاه شهید بهشتی فارغ‌التحصیل شدند و مقام دوم بورد کشوری را دارا هستند. دکتر پیروان در سازمان تأمین اجتماعی فعالیت طولانی مدت داشته‌اند و علاوه بر آن تجربه کار در هیئت علمی را دارا هستند. برخی از مدارک و سوابق درخشان ایشان عبارت است از:

  • عضویت در مرکز ناباروری ای وی اف نیکان
  • دارنده گواهینامه‌های درمان ناباروری،لاپاروسکوپی و هیستروسکوپی و کولپوسکوپی
  • عضویت در انجمن ناباروری اروپا (eshre) ،عضویت در انجمن متخصصین زنان و زایمان ایران
  • دارنده مقالات ثبت شده در مجلات علمی معتبر

با ما می‌توانید بهترین خدمات ممکن را دریافت کنید. درصد باروری برای کلینیک ما از اهمیت بالایی برخوردار است و تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین کیفیت انجام می‌دهیم.

در صورت نیاز به انجام خدمات باروری و یا زیبایی، می‌توانید از کلینیک ما استفاده کنید. کلینیک دکتر سوزان پیروان به شما این تضمین را می‌دهد که تمامی خدمات باروری با بهترین کیفیت و معقول‌ترین قیمت انجام می‌شود و شما از نتیجه راضی خواهید بود. برای ارتباط بیشتر و مشاوره رایگان کافی است با ما در تماس باشید.

سخن پایانی

روش‌های مختلفی برای باروری وجود دارد و در بین آن‌ها روش IUI از جمله روش‌های رایج آن است. در صورت وجود ضعف در یکی از زوجین، کافی است با یک متخصص مشورت کنید تا بهترین راه برای باروری نسبت به مشکلات و ضعف‌های شما و همسرتان به شما معرفی شود.

اگر به دنبال یک روش مقرون به صرفه و کم هزینه برای باروری هستید می‌توانید از روش آی یو آی استفاده کنید. برای دریافت مشاوره کامل در زمینه باروری زنان کافیست با ما تماس برقرار کنید. این مقاله را برای زوجینی که نیازمند راه‌های غیرمستقیم برای فرزندآوری هستند ارسال کنید. سؤال و نظرات خود را برای ما کامنت کنید. منتظر خواندن کامنت‌های جذاب شما هستیم.

سؤالات رایج آی یو آی (IUI)

در ادامه به رایج‌ترین سؤالات در زمینه باروری به‌صورت IUI پرسش می‌دهیم:

لوگو دکتر سوزان پیروان

دکتر سوزان پیروان

جراح و متخصص زنان درمان‌های فوق تخصصی ناباروری
ایشان در سال ۱۳۷۴ از دانشگاه بهشتی با رتبه دوم برد کشوری فارغ التحصیل شدند. دکتر پیروان در سال ۱۳۸۱ دوره ی تکمیلی نازایی در پژوهشگاه رویان گذراندند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + شانزده =

فهرست محتوا