Search
Close this search box.
لوگو دکتر سوزان پیروان

هزینه عمل لابیاپلاستی در سال 1403

هزینه عمل لابیاپلاستی یکی موضوعات بسیار مهم است که در زمان تصمیم گیری قبل از جراحی قطعا مورد توجه قرار میگیرد. چون این نوع عمل کاملا ظریف و خاص است باید حتما توسط یک پزشک متخصص و در یک کلینیک حرفه ای و مجهز صورت پذیرد. از آنجایی که عمل لابیاپلاستی در دسته جراحی های زیبایی قرار می‌گیرد، باید با یک انتخاب آگاهانه باشد تا نتایج زیبایی مطلوبی را به همراه داشته باشد.

هزینه لابیاپلاستی در تهران
هزینه عمل لابیاپلاستی

البته ممکن است برخی از افراد سودجو و ناکارآمد بخواهند با تعیین هزینه با مبالغ خیلی پایین نظر برخی از خانم ها راجلب نمایند؛ اما آنچه باید در وهله اول تصمیم گیری برایتان مهم باشد تضمین نتیجه کار و امنیت سلامتی شما باشد. اگرچه مسائل مالی بسیار مهم هستند اما هرگز نباید انتخاب پزشک را بر اساس میزان هزینه عمل لابیاپلاستی قرار داد. لازم است که این نوع جراحی با مشورت یک پزشک ماهر و چند جلسه مشاوره و تحقیق کامل انجام گیرد.

ما در این مقاله همراهتان هستیم تا بطور دقیق فاکتورهایی که بر میزان هزینه عمل لابیاپلاستی تاثیر میگذارند را برایتان شرح دهیم. هدف ما ایجاد حس رضایت شما پس از انجام عمل لابیاپلاستی و جلوگیری از مسائلی است که بخواهد سلامت شما را به مخاطره بیندازد.

نحوه تعیین میزان هزینه عمل لابیاپلاستی

اولین نکته قابل توجه این است که هزینه عمل لابیاپلاستی یک نرخ مصوب و ثابتی ندارد چرا که نوع مشکل لابیا و مقدار و میزان مشکلی که قرار است توسط جراحی لابیاپلاستی بر طرف گردد قطعا در میزان و رنج هزینه و نرخ عمل دخالت دارد. لذا برای تعیین میزان این مشکل ابتدا فردی که تمایل به انجام عمل لابیاپلاستی دارد باید پس از انتخاب و شناسایی یک پزشک ماهر به او مراجعه نموده و تحت معاینه دقیق وی قرار گیرد.

خانم هایی که تمایل به لابیاپلاستی دارند می توانند از طریق مشورت با کسانی که قبلا این جراحی را انجام داده اند به انتخاب یک پزشک ماهر بپردازند و نیز از میزان هزینه عمل لابیاپلاستی از این طریق مطلع شوند. اگرچه معمولا این هزینه یک مبلغ ثابت نداشته و مدام در حال تغییر است.

روش‌های لابیاپلاستی چون جراحی زیبایی محسوب می شوند متاسفانه معمولاً تحت پوشش بیمه ای نیستند. مبلغی که خانم ها برای لابیاپلاستی ملزم به پرداخت هستند، شامل هزینه های جراحی، زمان اتاق عمل، بیهوشی و ویزیت های مطب پزشک جراح می باشد که این ممکن است بسته به نیازهای فردی هر شخص مراجعه کننده متفاوت باشد.

توجه به کیفیت لابیاپلاستی در مقابل هزینه عمل لابیاپلاستی

صرفه جویی کردن در هرکاری قطعا عملی شایسته و قابل تشویق است اما سهل انگاری در انجام جراحی ها و انتخاب یک پزشک و روشهای صحیح پزشکی که دکتر به شما پیشنهاد میکند اصلا کار درستی نیست؛ چرا که مستقیما با سلامت و بهداشت بدن شما در ارتباط می باشد. برخی افراد ممکن است بخاطر بی توجهی با این مسئله بعد از جراحی دچار بروز مشکلاتی مانند عفونت بعد از عمل لابیا، تورم، درد شدید، کبودی شدید و… گردند. برای همین است که اصرار و تاکید ما بر انتخاب یک پزشک باتجربه می باشد.

دکتر سوزان پیروان یکی از جراحان زیبایی زنان است که براساس تجاربی که در زمینه جراحی لابیاپلاستی دارد تا به اکنون خانم های زیادی را با حس رضایت کامل مورد جراحی بدون عوارض لابیاپلاستی قرار داده است. دکتر سوزان پیروان در اولین مشاوره خود بطور واضح به مراجعین اعلام می‌کند که نه تنها توجه به هزینه عمل لابیاپلاستی در الویت اصلی ایشان نیست بلکه حفظ سلامت و رضایت بیمار برایش بسیار حائز اهمیت می باشد. ایشان با ایجاد این حس ارتباط صمیمانه ای که با بیمار خود دارد، استرس و اضطراب بیمار را قبل از جراحی به حداقل می رساند.

عوامل تعیین کنده میزان هزینه عمل لابیاپلاستی

اشاره نمودیم که میزان مشکلی که در لابیای واژن یک مراجعه کننده وجود درد در تعیین هزینه لابیاپلاستی تاثیر مستقیم دارد. در این بخش می خواهیم به مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر بروی میزان هزینه عمل لابیاپلاستی صحبت کنیم.

اولین مسئله شکل و فرم لابیاهای واژن است. میزان ضخامت لابیاها، اندازه آنها و نیز ضخامت پوست لابیا تعیین می کند که جراح چقدر نیاز به کار داشته و چه مدت زمانی را براید صرف نماید. نکته مهم دیگر اینکه هرقدر لابیاهای مینور و ماژور بزرگ و یا کوچک باشند نوع روش جراحی را برای پزشک مشخص می نمایند.

در صورت بزرگ بودن لابیا در حد زیاد نیاز است تا از روش برش عمیق و جراحی استفاده شود این جراحی نیاز به ابزارهای مخصوص داشته و حتما باید در یک کلینیک مجهز صورت گیرد. جراح تشخیص می دهد که نوع برش لاپلاستی باید به کدام یک از شکل های برش صاف، برش V و یا برش Z باشد که هر کدام از اینها فرایند جراحی را پیچیده تر می سازد. تکنیک برش و میزان برشی که باید در لابیاپلاستی ایجاد شود در افراد مختلف با نوع واژن متفاوت فرق دارد. در نتیجه هریک از مواردی که ذکر شد می تواند تعیین کننده هزینه عمل لابیاپلاستی باشد.

هزینه عمل لابیاپلاستی به روش لیزر

با پیشرفت علم و ایجاد تکنولوژی و اختراع ابزار جدید پزشکی، لابیاپلاستی نیز مانند خیلی از جراحی های دیگر می تواند به صورت لیزری انجام گیرد. در عمل لیزری پزشک با ایجاد کمترین برش فرایند عمل را به خوبی انجام می دهد. جراحی لیزری لابیاپلاستی بخاطر نوع عمل و پیچیدگی های منحصر به فردی که دارد نیازمند ابزار جراحی مخصوص و دقت و زمان بیشتری می باشد.

در نتیجه هزینه عمل لابیاپلاستی با روش لیزر قاعدتا بیشتر از یک جراحی معمولی خواهد بود. بالاتر بودن کیفیت دستگاه های لیزری کمک می کند تا برش های لابیا بسیار دقیق تر و تمیز تر صورت گیرد و جداسازی بخش های اضافی لابیا بسیار تمیز و بهتر انجام شود.

همچنین کیفیت در نوع بخیه‌های لابیا و انتخاب نخ بخیه با جنس خوب و قابل جذب بر هزینه عمل لابیاپلاستی نقش و اثر دارد. مسلما نخ های بخیه ای هستند که جای اثرگذاری بسیار کمتری خواهد داشت این نوع نخ ها بخاطر وارداتی بودن از قیمت و هزینه بالاتری برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: جوانسازی واژن با لیزر

تاثیر تعیین شهر و انتخاب کلینیک حرفه ای در هزینه عمل لابیاپلاستی

یکی دیگر از عواملی که در تعیین هزینه عمل لابیاپلاستی نقش دارد میزان دستمزد پزشک و جراح است. این دستمزد با توجه به نوع شهر و استانی که در آن جراحی می کنید نیز تغییر می کند. معمولا در شهرهای بزرگ میزان دستمزد یک جراح متخصص و ماهر بسیار بالاتر از جراحی با همان سطح تجربه و تخصص اما در شهرهای کوچک تر است.

شاید ظاهرا هزینه عمل لابیاپلاستی در یک کلینیک حرفه ای و مجهز توسط یک جراح ماهر بسیار بالا به نظر بیاید اما اگر کمی دقت کنید متوجه می شوید که بخاطر جلوگیری از هزینه های احتمالی و نابهنجاری که ممکن است در صورت انجام یک عمل ناشیانه و غیر حرفه ای برای بیمار ایجاد شود، این نوع انتخاب کاملا به صرفه‌تر می‌باشد. چرا که اگر چنانچه هر نوع ناراحتی و عفونت و التهاب ناخواسته بعد از یک جراحی غیرحرفه ای برای فرد ایجاد شود قاعدتا هزینه های هنگفتی را در مدت زمان طولانی به همراه دارد.

پس انتخاب یک پزشک، در کنار یک تیم پزشکی ماهر یک انتخاب آگاهانه و مطلوب در مقابل هر میزان هزینه عمل لابیاپلاستی را بدنبال خواهد داشت.

لوگو دکتر سوزان پیروان

دکتر سوزان پیروان

جراح و متخصص زنان درمان‌های فوق تخصصی ناباروری
ایشان در سال ۱۳۷۴ از دانشگاه بهشتی با رتبه دوم برد کشوری فارغ التحصیل شدند. دکتر پیروان در سال ۱۳۸۱ دوره ی تکمیلی نازایی در پژوهشگاه رویان گذراندند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =

فهرست محتوا